نماد سایت سالن زیبایی پریا

سایه و هاشور

سايه و هاشور

سايه و هاشور

انتخاب مدل سایه یا هاشور ابرو

اولین قدم برای انتخاب مدل تاتو ابرو اینه که بدونید چه مدل ابرویی بیشتر از همه به شما میاد برای این کار یک مداد بلند بردارید و برید جلوی آینه.
– حالا مداد رو بذارید مماس به قسمت داخلی پره بینی یا کنار سر بینی و عمود عمود رو به بالا بگیرید. این نقطه، نقطه شروع ابروی شماست. پس اگر ابروهاتون به هم زیادی نزدیکه، باید سرش رو بردارید و اگر زیادی دوره باید به روش تاتو یا هاشور اون قسمت رو پر کنید. (خط شماره ۱)


– حالا یک سر مداد رو مماس کنید به گوشه پره بینی و تنظیم کنید تا مماس بشه به گوشه خارجی چشم. ادامه مداد، جای که به ابروتون می رسه یا جایی که ابروی شما احتمالا تا اونجا ادامه نداره چون دمش رو برداشته اید، باید انتهای ابروی شما باشه. (خط شماره ۲)
– برای خط سوم مداد رو از نوک بینی تا مرکز عنبیه (بخش رنگی چشم) مماس کنید و محل برخوردش با ابروتون رو علامت بزنید. این نقطه باید بلند ترین نقطه ابرو یا به عبارتی مرکز قوس یا شکستگی  کمان ابرو باشه. (خط شماره ۳)

توجه کنین که ارتفاع این نقطه مد نظر نیست بلکه محل تلاقی این نقطه با ابرو روی خط افقی ابرو محل قوسه، که ارتفاع و شدت قوس رو پایین توضیح داده ام چه طوری تنظیم کنید.

خوب می دونم که ابروی بیشتریاتون بالاخره یه قسمتی اش با این قضیه جور نیست.اینجاست که تاتو یا هاشور ابرو می تونه بهتون کمک کنه . طبق اصول زیبایی شناختی، این نوع ابرو شما رو از همه مدلها زیباتر می کنه.

خروج از نسخه موبایل